تومان
تومان

سکس از کون ایمن و بدون خطر داشتن فقط با آگاهی در مورد خطراتی که ممکن است برای شما ایجاد کند. قابل دست یافتن است. اگر شما و همسرتان می خواهید. رابطه جنسی مقعدی را تجربه کنید. باید این نوع رابطه را به آرامی و با خیال راحت انجام دهید. و یاد بگیرید چگونه این کار را به درستی انجام دهید. بی شک شما میخواهید.این رابطه جنسی برای هر دوی شما لذت بخش باشد. و مطمئن باشید. که از خطرات آن مطلع هستید و اقدامات احتیاطی ایمن مناسب را انجام می دهید.

خطرات سکس از کون چیست؟

هر نوع رابطه جنسی باید ایمن باشد! صرف نظر از این که یک رابطه جنسی از راه دهان ، واژن یا مقعد انجام می دهید. شما باید از رابطه جنسی محافظت شده استفاده کنید بیماریهای مقاربتی به راحتی از طریق آمیزش مقعدی قابل انتقال است. اما رابطه جنسی مقعدی تا زمانی که در یک رابطه جنسی ایمن و محافظت شده قرار دارید ، می تواند ایمن باشد.

دو نکته مهم در مورد ایمنی برای رابطه جنسی بی خطر از مقعد چیست؟

از کاندوم برای محافظت از خود و همسرتان در برابر بیماریهای مقاربتی (STD) استفاده کنید. و مقدار زیادی روان کننده بر پایه آب (لوبریکانت) استفاده کنید. استفاده از کاندوم به شما کمک می کند تا احساس آرامش داشته باشید. و خطر ابتلا به بیماری مقاربتی را کاهش می دهد.از کاندوم های معطر و طعم دار استفاده نکنید. زیرا ممکن است آلرژی ایجاد کنند. از کاندوم های خاردار معمولی و خاردرشت برای سکس از پشت استفاده نکنید. چون باعث آسیب دیدن بافت اسفنکتر خواهد شد. و عفونت و خونریزی را در محیط مقعد ایجاد میکند.

خطرات خاص مربوط به سکس از کون عبارتند از:

بارداری: در حالی که در حین رابطه جنسی مقعدی نمی توانید باردار شوید. اما در صورت تماس مایع منی با پوست بین مقعد و واژن هنوز می توانید. باردار شوید. اگر مقداری مایع منی به واژن نشت کند. احتمال بارداری وجود دارد. تقریباً 8 درصد افرادی که هر ساله برای شیوه های جلوگیری از بارداری در حین رابطه جنسی مقعدی استفاده نمی کنند. باردار می شوند.

ایدز: یکی دیگر از موارد قابل توجه خطرناک برای زوجینی که رابطه جنسی مقعدی دارند. خطر ابتلا به ایدز است. رابطه جنسی ایمن با کاندوم و روان کننده بر پایه آب می تواند. شما را در برابر ایدز و سایر بیماری های مقاربتی محافظت کند. خطر ابتلا به ایدز در اثر رابطه جنسی مقعدی با یک همسر آلوده بسیار زیاد است. بنابراین کاندوم باید همیشه به دلایل بهداشت جنسی مقعد استفاده شود.

عفونت: اگر زوجین رابطه جنسی ایمن انجام ندهند. و رابطه جنسی از پشت را با رابطه جنسی واژینال انجام دهند. خطر ابتلا به عفونت نیز وجود دارد. آلت تناسلی مرد باید قبل از آمیزش واژن به درستی تمیز شود. تا از ورود باکتری به واژن جلوگیری کند. تا خطر عفونت را به صفر برساند.بخاطر داشته باشید.که ادامه رابطه واژینال پس از رابطه مقعدی ایمن نیست. زیرا خطر انتقال باکتری از واژن به کون وجود دارد. بنابراین یادتان باشد. که همیشه قبل از سکس واژینال مطمئن شوید. که همسرتان آلت و بدن خود را کاملا تمیز کرده و از کاندوم مقعد استفاده کند. اگر در حال آزمایش اسباب بازی های جنسی هستید. حتماً آنها را کاملاً تمیز کنید. تا حاوی باکتری نباشند.

جلوگیری از درد و آسیب به مقعد

اقدامات مختلفی وجود دارد. که می توانید برای جلوگیری از درد و جلوگیری از آسیب به بافت مقعدی انجام دهید. به طور خاص شامل موارد زیر میشوند:

از روان کننده های پایه آب استفاده کنید. لازم است بدانید که مقعد فاقد روغن کاری طبیعی است. که خطر درد و پارگی را افزایش می دهد. بنابراین استفاده از مواد روان کننده برای ایجاد راحتی ضروری است.بخاطر داشته باشید. که روان کننده های پایه روغن به لاتکس آسیب می رسانند. به همین دلیل، شما فقط باید از روان کننده های پایه آب با کاندوم لاتکس استفاده کنید. بسیار مهم است. که اگر اولین بار است که سعی دارید. رابطه جنسی از کون داشته باشید. وقت بگذارید و آرام شروع کنید. بدون روانکاری مناسب و سکس آهسته رابطه مقعدی ممکن است. دردناک باشد.

اگر شما هرگز سکس مقعدی را تجربه نکرده اید. فکر خوبی است. که به گشت و گذار در این منطقه گام به گام بردارید. تعداد زیادی عصب در انتهای ناحیه مقعد وجود دارد. که هنگام تحریک احساس خوبی ایجاد میکند. شما می توانید با استفاده از انگشت شریک جنسیتان، قبل از اینکه به رابطه جنسی بپردازید.در زمان های مختلف چندین بار کاوش را با انگشت کردن در مقعد تجربه کنید. در این مرحله حتما به بهداشت توجه کنید. مطمئن شوید. که همسرتان قبل از شروع به کاوش، ناخن های تمیز و کوتاه داشته باشد. تا از خراشیدن یا دفع باکتری جلوگیری شود. و حتما از کاندوم انگشتی برای کاوش در مقعد استفاده کند.