تومان
تومان

فروش عمده کاندوم

و پیدا کردن مرکز معتبر خرید کاندوم به صورت عمده یکی از بزرگترین دغدغه های داروخانه ها ، فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی ، هایپرمارکت ها ، مراکز بهزیستی کشور ، مراکز ترک اعتیاد ، درمانگاه ها ، مراکز بهداشت ، سوپر مارکت ها ، کالا و تجهیزات پزشکی و… در کشور عزیزمان ایران بوده است.

از این رو تیم رودرواسی جهت بهبود تامین موجودی کاندوم این اصناف و دسترسی سریعتر مردم عزیزمان به این محصول حیاتی در جلوگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته تصمیم به فروش عمده کاندوم نموده است.

شما مسئول خرید گرانقدر جهت خرید کاندوم به صورت عمده می توانید با تکمیل فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایید تا تیم رودرواسی جهت تامین و ارسال کاندوم درخواستی شما با شما تماس حاصل فرماید.

لازم به ذکر است تمامی کالاهایی که توسط سایت رودرواسی تامین می گردد دارای تاریخ انقضای 5 ساله می باشد و می توانید به راحتی حداکثر کاندوم مورد نیاز خودتان را در پیش فاکتور لحاظ فرمایید.

در صورت هرگونه سوال یا مشاوره در مورد خرید عمده کاندوم و دیگر ملزومات رابطه زناشویی می توانید با بخش مشاوره سایت رودرواسی تماس حاصل فرمایید بخش مشاوره رودرواسی در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی سوالات جنسی و زناشویی شما عزیزان می باشد.

مرجع رسمی فروش عمده کاندوم

سایت رودرواسی اولین و تنها مرجع معتبر فروش عمده کاندوم در ایران می باشد و دارای نماد اعتماد الکترونیک و کد شامد است شما می توانید با خیال راحت به دور از دغدغه های جاری در کلاهبرداری های اینترنتی به تیم رودرواسی اعتماد کنید خرید خود را انجام دهید و کالا را درب فروشگاه خودتان تحویل بگیرید.

تمامی سفارشات به صورت محرمانه در دایرکتوری سایت رودرواسی ذخیره می گردد و از بالاترین لایه امنیتی برخوردار است و جزو اطلاعات محرمانه ما می باشد.

لطفا در هنگام تکمیل فرم تمامی اطلاعات صحیح خود را وارد کنید تا در زمان تماس کارشناسان رودرواسی و ارسال کالا مغایرت ایجاد نگردد.

فرم خرید عمده کاندوم و محصولات زناشویی



     

    6 thoughts on “فروش عمده کاندوم به داروخانه های کشور

    1. سلام خسته نباشید…لیست قیمت واسه خرید عمده رو میشه بفرسیتد؟؟

      1. سلام امین عزیز
        جهت دریافت قیمت همکاری باید فرم بالای همین صفحه را تکمیل فرمایید.
        باتشکر

    2. درود بر شما
      ممکنه قبل از ارسال درخواست قیمت خرید عمده رو اعلام بفرمایین؟؟

      1. سلام مهدی عزیز
        متاسفانه با توجه به نوسانات قیمت و مقررات شرکت امکان ارائه قیمت بدون تکمیل فرم و تایید واحد مربوطه نیست.

    3. با سلام
      اینجانب درخواست خرید کاندوم میوه ای به قیمت مناسب وبصورت عمده ای دارم.

      1. سلام
        دوست عزیز لطفا فرم بالای سایت را تکمیل نمایید تا همکاران ما لیست قیمت را در اختیار شما قرار دهند.
        از اعتماد شما به مجموعه رودرواسی متشکریم

    Comments are closed.