تومان
تومان

کاندوم خاردرشت سیلیکونی قابل شستشو جدیدا از کشور چین وارد بازار ایران شده است و متاسفانه با تبلیغات کاذب و غیر واقعی در حال فروش است متاسفانه اکثر فروشندگان این نوع کاندوم، بدون دانش جنسی و برخی برای سودهای کاذب بالا در حال فروش این محصول مخرب هستند.
طی تماس های مستمر بسیاری از دوستان و همراهان همیشگی رودرواسی.

برای اطلاع رسانی به هم میهن های عزیزمان تصمیم به انتشار این پژوهش که به صورت اختصاصی توسط واحد پژوهش سایت محرمانه رودرواسی تهیه شده گرفتیم.

مضرات کاندوم خاردرشت سیلیکونی قابل شستشو برای بانوان

عفونت و بیماری جنسی

این کاندوم ژله ای دارای خارهای درشت و غیراستاندارد می باشد و توسط هیچ پزشک زنان و زایمان پیشنهاد نمی شود زیرا بافت واژن به صورت ارتجاعی و نرم است و وجود خارهای درشت این کاندوم و استحکاک ایجاد شده توسط آن باعث خراش در کانال ورودی واژن و سپس باعث تشدید باکتری ، هجوم قارچ ها می گردد و این علت اصلی عفونت های واژینال و بیماری های جنسی در زنان می باشد.

آلرژی و خشکی واژن

این کاندوم توسط سیلیکون تولید شده است و قابل شستشو می باشد اما واقعیت این است که مواد شوینده ای که شما قرار است برای شستشوی این کاندوم از آن استفاده کنید یا آن را به خوبی ضد عفونی نمی کنند یا باعث خشکی واژن و حساسیت و ایجاد آلرژی می گردد.

علائم اولیه خشکی واژن :

خارش شدید
خروج ترشح از واژن
روابط جنسی دردناک و یا داشتن خونریزی در هنگام رابطه جنسی
بیماری در دستگاه ادراری
مانند علائمی چون سوزش در ادرار، عفونت های ادراری مکرر، تکرر ادرار و یا تردید در احساس نیاز به دفع ادرار

داشتن درد در ناحیه واژن
ایجاد مشکل و ناتوانی در رسیدن فرد به ارگاسم
رنگ پریدگی و روشن شدن بافت نازک واژن، که در معاینات پزشکی مشخص می شود.

مضرات کاندوم خاردرشت سیلیکونی قابل شستشو برای آقایان

شاید از نگاه شما این کاندوم برای آقایان دارای هیچ ضرری نباشد اما سود آن چیست؟ عدم احساس واژن همسر به علت کلفت بودن لایه های کاندوم سیلیکونی داشتن مشکل در استفاده از این کاندوم در صورتی که آلت تناسلی مرد از سایز کاندوم درازتر یا کوتاه تر باشد در صورتی که کیفیت محصول درجه یک باشد و از هیچ مواد مضری در ساخت آن استفاده نشده باشد در پایان زحمت شستن کاندوم برای آقایان باقی خواهد ماند.

نگاهی ریز بینانه تر کاندوم خار ژله ای خاردرشت قابل شستشو

کیفیت اولیه ساخت

این محصول توسط کشور چین طراحی و ساخته شده است و همانطور که در ویدئو قبلی نحوه ساخت کاندوم را در کشور چین از سایت محرمانه رودرواسی مشاهده کردید. کیفیت تولید این محصول را حدس خواهید زد در مکانی فاقد هیچگونه وسیله بهداشتی و کار با دست توسط نیروی انسانی

نداشتن مجوز بهداشت آمریکا

این محصول فاقد مجوز FDA آمریکا می باشد و امکان ارسال به کشورهای جهان اول را ندارد.

نداشتن مجوز بهداشت ایران

فراتر از نداشتن مجوز های بین المللی این محصول بدون تاییده و مجوز بهداشت ایران در حال فروش است و متاسفانه تاکنون هیچگونه پیگیری از این ارگان مشاهده نشده است.

نداشتن مجوز واردات

این کاندوم در سامانه واردات گمرک ایران ثبت نشده است و بدون مجوز و به صورت قاچاق وارد ایران شده است و در حال فروش می باشد.

اما هدف از تولید کاندوم های خاردرشت چه بوده است؟

هدف اصلی تولید کاندوم های خاردرشت ، گشادی واژن بانوان پس از زایمان طبیعی یا گشادی واژن به علت میانسالی بوده است از این رو استفاده از این کاندوم های خاردرشت یکبارمصرف (دارای مجوز بهداشت) آن هم فقط دو بار در ماه پیشنهاد می گردد. اگر این کاندوم را نخریده اید و به دنبال لینکی برای خرید آن بوده اید به هیچ وجه سلامتی خود را به خطر نیندازید و اگر خیلی تمایل به استفاده از این نوع کاندوم ها دارید از کاندوم فضایی دارای مجوز و یکبار مصرف استفاده نمایید. و اگر کاندوم سیلیکونی خاردرشت قابل شستشو را خریداری کرده اید. بهتر است هرچه سریع تر آن را دور بیاندازید تا وسوسه استفاده مجدد از آن و بیماری های عفونی را از خود دور کنید. از تمامی خوانندگان این مطلب خواهشمندیم در به اشتراک گذاری این پژوهش در بین دوستان نزدیکشان کوتاهی نکنند. و به فکر سلامت جنسی خود و دوستانشان باشند حتی اگر یک نفر از عفونت ها و مشکلات جنسی پس از استفاده از این محصول آگاه شود ما وظیفه خود را انجام داده ایم.

و اما پس از نوشتن مقاله کاندوم خاردرشت سیلیکونی قابل شستشو

با هجوم تماس فروشندگان این کاندوم با شیوه های متفاوت تماس تلفنی ، چت سایت ، دایرکت و… قرار گرفتیم ،دو نمونه از آن را در اسکرین شات های زیر می توانید مشاهده کنید:

فروش کاندوم خاردرشت سیلیکونی قابل شستشو

دوست عزیزی که پخش کننده این کالا هست. دقیقا درست میگن ما اگر با رتبه و اعتبارمون برای فروش این محصول خرج کنیم. به راحتی کلی سود برای خودمان و تولید کننده ایجاد میکنیم.

اما این کار را نکرده ایم نمیکنیم و نخواهیم کرد چون سلامتی شما برای ما ارزش بیشتری دارد.


sell silicon condom 1

و این یک نمونه از هزاران نمونه دیگر شیوه تبلیغات است فروشنده خود را به جای مشتری جا زده است.
و با شیوه های مختلف ( من این محصول رو میخوام چرا ندارین، این محصول کی موجود میشه ، یا شما اشتباه میکنید این محصول خوبی هست و…) سعی به تغییر متد ما و افزایش فروش خود دارد.

امیدواریم بتوانیم نقشی مفید در تغییر باور های روابط جنسی در ایران داشته باشیم. و از تمامی شما عزیزان خواهشمندیم گول تبلیغات کاذب بسیاری از محصولات بدون مجوز بهداشت ایران ، FDA اروپا و…. را نخورید. مطمیناً تاکنون درک کرده اید که ما میتوانیم این محصول را با سود عالی عرضه کنیم. پس مطمئن باشید تنها دلیل عدم عرضه این محصول به خطر انداختن سلامتی شماست.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای چند است؟

این کاندوم توسط عرضه کنندگان بین 60 الی 120 هزارتومان در حال فروش می باشد.